صفحه خدمات Domo

صفحه خدمات Domo

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:35 | بازدید : 130
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Web Design in Norfolk | Norwich | Netmatters | Netmatters

 

بسیاری از ما در مورد چگونگی تأثیر خدمات ما بدون تأیید اینکه چگونه به طور مداوم موفقیت مشتری شما را در آینده تضمین می کنند ، صحبت می کنیم. Hootsuite اطمینان حاصل کرد که این استراتژی در صفحه خدمات آنها از بین نرود.

 

آنها از صفحه خدمات آموزشی خود برای نشان دادن مراحل پیاده سازی و اجرای تیم خود استفاده کردند تا نشان دهند که سفر متوقف نمی شود ، اما در عوض ، به نظارت و بهبود مستمر موفقیت مشتری خود تبدیل می شود.

 

برای قرار دادن مزه کیک ، آنها همچنین برخی از توصیفات مشتری را در زیر بخش "راه اندازی" سرویس اضافه کردند تا مطمئن شوند که مدرکی برای نشان دادن عملکرد استراتژی خدمات خود دارند.

 

6. دومو

صفحه خدمات Domo

 

برای برخی ، صفحه خدمات شما می تواند مکانی عالی برای تقسیم بازدیدکنندگان بر اساس نقش آنها ، صنعت ، بستر های نرم افزاری ، عنوان شغلی و غیره باشد.

 

این روش نه تنها Domo را قادر می سازد مقادیر افرادی را که هر یک از این گزینه ها را انتخاب می کنند ، تجزیه و تحلیل کند ، بلکه به طراحی راه حل های آنها نیز کمک می کند. اگر آنها می دانند که سایت آن از صنعت مراقبت های بهداشتی کسب و کار نمی کند ، شاید این عمودی باشد که نباید سعی کنند آن را هدف قرار دهند. یا ممکن است آنها تولید را بهترین صنعتی بدانند که می تواند فرصتی برای پیشرفت در محصولشان باشد.

 

این رویکرد برای تقسیم بندی کاربر ، هر گروه کاربری را که به وب سایت می آیند ، قادر می سازد تا با توجه به اینکه Domo نقاط درد خود را حل می کند یا خیر ، تجربه مطلوبتری داشته باشند.

 

7. iVision

گاهی اوقات خود را درگیر میزان خدمات ارائه شده خود می کنید و ممکن است سخت باشید که بدانید چگونه آنها را برای درک کاربران خود ترسیم کنید.

 

iVision به درستی می دانست که هنگام جمع آوری خدمات خود چه کاری باید انجام دهد. آنها آنها را تحت سه دسته سازماندهی کردند که شامل زیر خدمات در هر یک است. این روش به کاربران امکان می دهد تا به راحتی ببینند که iVision چه کاری می تواند انجام دهد در حالی که به آنها این امکان را می دهد تا خدمات بیشتری را در صفحات جداگانه جستجو کنند.

 

صفحه خدمات iVision

 

فریم بندی خدمات دو نقل قول است ، یکی از طرف COO و دیگری از طرف مشتری به نظر می رسد. درج صوت و اثبات اجتماعی شرکت در صفحه نه تنها شخصیت را افزایش می دهد ، بلکه شواهدی را نشان می دهد که هم شما و هم مشتری هایتان اعتقاد داریم خدمات شما واقعاً کمک می کنند (ضمن اینکه نرخ تبدیل را نیز افزایش می دهد).

 

یکی دیگر از عناصر جالب توجه ، امکان مشاهده بروشور است. سئو چیست اگر آنها می دانند که مخاطبان آنها کارهای مشهود بیشتری را ترجیح می دهند که آنها می توانند به مدیران منتقل شوند یا ترجیح می دهند هنگام تجزیه و تحلیل خدمات در مدرسه قدیمی کار کنند ، این انتخاب طرح می تواند مفید باشد.

 

8. Cloud بازاریابی Salesforce

صفحه نمای کلی خدمات Cloud Salesforce Marketing وظیفه تمیز و ساده ای را در زمینه نمایش دسته بندی خدمات خود انجام می دهد بدون اینکه کاربر را با داشتن اطلاعات زیاد تحت فشار قرار دهد.

 

صفحه خدمات ابر بازاریابی Salesforce

 

در این حالت ، Salesforce تصمیم گرفته است که نمای کلی خدمات خود را لاغر نگه دارد و راه حل ها و داستان های موفقیت خود را کمی قوی تر نشان دهد تا کاربران بتوانند خود ببینند که چگونه شرکت هایی مانند شرکت های خود می توانند در محصول موفقیت کسب کنند.

 

استفاده از نارنجی در پاراگراف سمت راست (همان نارنجی مورد استفاده برای دکمه "درخواست نمایش" در Nav) کمک می کند تا کاربر به سمت محتوا جلب شود. خواندن این مطالب به کاربر اطمینان می دهد که محصولش همیشه به روز بوده و متناسب با نیازهای او دائماً در حال پیشرفت است.

 

9. WaveOC

برخلاف دو مثال قبلی ، WaveOC با اضافه کردن گرافیک برای هر گزینه سرویس ، برای اضافه کردن زمینه به هر گزینه ، قبل از اینکه حتی شروع به خواندن کنید ، رویکرد بصری بیشتری نسبت به صفحه خدمات خود داشت.

 

صفحه خدمات WaveOC

 

هر گزینه مروری جامع تر را در صفحات جداگانه ارائه می دهد تا کاربران بتوانند خلاصه آنچه را WaveOC ارائه می دهد ، قبل از تصمیم گیری در مورد نیاز به اطلاعات بیشتر ، دریافت کنند.

 

یکی از عناصر WaveOC در سایت خود گنجانده شده است که در سایر موارد دیده نشده است ، بخش "مزایا" است که به کاربران اجازه می دهد تا بدانند چرا WaveOC انتخاب بهتری نسبت به بقیه است.

 

اگر در مورد هر چیزی که می خوانید س questionsالی دارید ، یک ابزارک چت زنده در گوشه سمت راست پایین قرار دارد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تماس تلفنی با یک فروشنده ، بلافاصله با یک کارمند صحبت کنید. این نوع ابزارها به شما کمک می کنند تا با مشتریان بالقوه ای صحبت کنید که ممکن است در غیر این صورت تغییر نکرده باشند مگر اینکه با شما صحبت کرده باشند.

 

10. Cart2Cart

Cart2Cart قبل از مراجعه به خدمات متنوعی که ارائه می دهند ، بخشی را قرار داده است که به صورت تصویری به شما نشان می دهد نرم افزارهایشان توانایی انجام چه کاری را دارند - فروشگاه خود را از یک پلت فرم به دیگری منتقل کنید. این CTA اولیه به کاربران ایده دقیقی از انتظارات آنها و در دسترس بودن یا نبودن گزینه های فروشگاهی که بدنبال آن هستند می دهد.

 

صفحه خدمات Cart2Cart

 

هنگامی که کاربران بتوانند با آن ابزار بازی کنند ، می توانند به پایین پیمایش کرده و سایر سرویس هایی را که به موفقیت در مشاغل کاربران کمک می کند ، نشان دهند. استفاده از رنگ پس زمینه باعث می شود تا هر بخش از یکدیگر تقسیم شود تا کاربران بدانند چه محتوا و تصاویری به هم متصل هستند.

 

آخرین عنصری که تحت تأثیر قرار گرفتم نوار قدم به قدم آبی رنگ در گلدان بود

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش