فرکانس انتشار

فرکانس انتشار

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:53 | بازدید : 57
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

طراحی سایت وب متد -انجام کلیه امور طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی

 

از جمله محتوای ویدئویی در Google News

اگر سازمان شما تمرکز زیادی روی محتوای ویدیویی دارد ، شما همچنین می توانید یک کانال ویدیویی YouTube به Google News ارسال کنید. قبل از ارسال کانال YouTube برای تأیید ، باید سایتی از قبل در Google News تأیید شده باشد.

 

محتوای ویدیویی باید از این دستورالعمل ها پیروی کند:

فیلم ها باید از کیفیت تصویر و صوت خوبی برخوردار باشند و به طور منظم منتشر شوند

آنها باید از سئو چیست  وقایع اخیر گزارش دهند.

آنها باید اصیل و منحصر به فرد باشند.

با درج عناوین و توضیحات مربوط به فیلم و نوشتن ، ویدیوی خود را بهینه کنید.

همچنین باید برخی از اطلاعات مربوط به شرکت یا سازمان خود را درج کنید.

درباره ی نویسنده

اخبار Google ایجاب می کند که هر مقاله دارای یک ردیف انتسابی نویسندگی به یک انسان باشد ، نه یک نام شرکت یا نهاد دیگر. Google همچنان نویسنده رتبه را به سازندگان محتوا اختصاص می دهد و اعتبار آنها در قابلیت اعتماد سایت و مقالات آنها تأثیر دارد.

 

شما باید اطلاعات مربوط به نویسندگان سایت خود را ارائه دهید. اکونومیست یک استثنا منفرد است.

 

شما می توانید این کار را در هر مقاله ، از جمله نام کامل آنها ، یک عکس و یک بیوگرافی کوچک انجام دهید. گزینه دیگر این است که صفحه نویسنده را از طریق خط لینک کنید. در این صفحه نویسنده ، باید این اطلاعات را به همراه جزئیات تماس مانند شماره دفتر ، آدرس ، ایمیل و نمایه های اجتماعی و همچنین لیستی از مقالات منتشر شده در آن وارد کنید.

 

این اطلاعات دو هدف دارد. اول ، پاسخگویی و شفافیت را نشان می دهد. شما در حال پاسخ به این س ofال هستید که چه کسی مسئول این محتوا است. دوم ، شما می توانید تخصص یا اقتدار نویسندگان خود را نشان دهید. درج عناوین (مانند دکترا) ، جوایز و سایر تمایزها در اطلاعات بیوگرافی نویسندگان خود دریغ نکنید.

 

اطلاعاتی که برای هر نویسنده باید درج شود:

 

نام و نام خانوادگی

بیوگرافی کوتاه

تصویر

آدرس دفتر

شماره دفتر

ایمیل دفتر

پیوندهای اجتماعی

قابل اعتماد بودن و مقتدر بودن

Google اطلاعات با کیفیت بالا را که از منابع معتبر دریافت می شود ، در اولویت قرار خواهد داد. در اینجا هیچ میان بری وجود ندارد. برای ایجاد اعتماد ، باید با کلیک کردن بر روی داستان های خود و خواندن مطالب خود ، سابقه اثبات شده انتشار محتوای جذاب و با کیفیتی را که کاربران از آن به عنوان ارزشمند نشان می دهند داشته باشید.

 

اعتماد برای یک موضوع و مکان خاص اختصاص داده شده است و به موضوعات دیگر ترجمه نمی شود.

 

چگونه Google اعتماد را تعیین می کند؟ با تجزیه و تحلیل الگوهای جستجو و ترافیک ، و همچنین تعداد لینک های بازگشت به سایت خود. رسانه های اجتماعی ذاتاً عاملی نیستند ، اما اگر رسانه های اجتماعی قابل توجهی دنبال می کنید که احتمالاً ارتباط خوبی با سایر شاخص های قابلیت اطمینان دارند.

 

این بدان معنی است: اگر Google سایت شما را به عنوان اطلاعات قابل اعتماد در مورد مراقبت های بهداشتی در فرانسه ارائه می دهد ، یک خبر در مورد مالی برای Google News همان وزن را نخواهد داشت.

 

Google News تمایل دارد از سایتهایی چگونه صفحه اول گوگل باشیم  با محتوای بالا استفاده کند ، زیرا این امر معمولاً با طراوت و معتبر بودن مطلب ارتباط دارد. همچنین منطقی است که اگر بسیاری از داستان ها را روزانه منتشر کنید ، احتمال اینکه حداقل برخی از آنها توسط Google News ظاهر شوند ، بیشتر است.

 

حداقل فرکانس انتشار چیست؟ هیچ پاسخ سختی برای آن وجود ندارد ، اما حداقل روزانه 2 مقاله خبری منتشر کنید تا شانس Google News برای جمع آوری مطالب خود را افزایش دهید.

 

نمایه پیوند

Google News فقط مقالاتی را نشان می دهد که حداکثر 30 روز به عقب برمی گردند. با چنین باد کوتاه مدت ، نمی توانید استراتژی معمول ایجاد پیوندها را برای مدت طولانی دنبال کنید. درعوض ، باید به طور کلی قابلیت اطمینان سایت خود را ایجاد کنید ، و این ، از جمله موارد دیگر ، به معنای پیوند به سایت اصلی شما است.

 

در کوتاه مدت ، تنها استراتژی برنده این است که اولین کسی باشید که اخبار مربوط به هر موضوع یا رویدادی را اعلام می کند. اگر ناشران دیگر مقاله شما را پیوند و ارجاع می دهند ، این نشانگر Google است که مقاله شما اصلی ترین و معتبرترین منبع در مورد موضوع است.

 

محل

برخی از مقالات بر اساس موقعیت مکانی آنها برای برخی از کاربران رتبه بالاتری دارند. وقایع و داستان های محلی به راحتی در دسترس کاربران محلی قرار می گیرند.

 

این به چه معناست: به عنوان مثال یک سازمان خبری محلی می تواند برای یک خبر محلی موضوعی بالاتر از نیویورک تایمز داشته باشد زیرا منبع مرتبط تری برای داستان هستند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش